YES YES YES :)

Jag bara säger YES, äntligen har jag fått tag på dem turkosa velourbyxorna från Lindex :)



Just nu känns det som man hela tiden bara säger NEJ NEJ till Liam, han är verkligen busig. Nu vill han inget annat än klättra upp i soffan och stå eller sitta där. Men det är kul att han gör framsteg :) snart kanske han går själv, utan att hålla sig i möblerna!

 Tagit bort allt i fönstret!    Titta vad jag kan :) Mammas buse :)  Isa & Liam tittar efter pappa!  No hands :)

Idag gjorde jag pannkakor till middag medans Patrik klippte och badade Liam!

Har ju glömt att visa er bilder från i lördags när vi var och gungade med Liam!

 Killar i magen :)  Mer fart pappa!  Jippi!!!

Nej nu ska jag krypa upp i soffan och kolla lite tv.... ha en fortsatt trevlig kväll!

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med byxorna :) Jag kan knappt komma ihåg när man sa "JA" sist.. nej nej å åter nej! Eller Ajabaja å det härma Elias ;) suck

2009-03-03 @ 08:07:55
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0