Nu hoppas vi....

att det går åt rätt håll, känns så iallafall! Liam har tom. ätit lite idag :) Han var uppe i ca 1,5 timme, men sen var han helt slut som han varit dem sista dagarna så jag fick lägga honom 9,40 och han sov i 3 timmar och 10 min, nu har han precis ätit en halv burkmat och det känns så jäkla skönt, eftersom han inte ätit något nästan sen i onsdags. Även i morse såg hans ögon redan bättre ut, visst där kommer fortfarrande massa var och dem är röda, men jag tycker det verkar vara lite bättre idag :)

Jag känner mig också lite bättre, så jag ska inte klaga, blir inget dagis imorgon, men vi kanske tar oss ut en liten sväng, dem säger det ska bli kanon varmt imorgon ju, så en liten runda kanske vi tar, har ju inte varit ute sen i torsdags!

Jag hoppas jag snart har lite annat och skriva om, men eftersom vi inte kan göra något kul så länge vi är sjuka blir det bara en massa gnäll!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0