Oj oj oj!

Ja jag säger bara oj oj oj, min tid räcker inte till längre, men ska försöka skriva lite vad som hänt, dock väldigt kortfattat då jag är väldigt dålig, influensa, samt så ska jag ringa en hudläkare pga. min utslag som är 100 gånger värre nu än innan!!! Någon som vet en bra hudläkare?

Som sagt så åkte vi ner till Kävlinge och träffade min mamma ( Liams mormor ) i fredags, började med att jag fick klippt mig, så jäkla härligt, sen fixade vi lite i min mormor och morfars hus, därefter körde vi till min mormor och morfars grav, snart 1 år sen morfar gick bort och jag har inte varit där sen begravningen! Gud så fint där var med stenen och allt vi beställt ( jag som valde )! Därefter blev det en tripp till Center Syd, bytade kläderna Liam fått av mormor innan till rätt stl. dessutom fick han ännu MER kläder av henne, just nu orkar jag inte fota men det kommer bilder på ALLA kläderna sen :) Tusen tack mamma för allt!

I lördags begav vi oss ner till Malmö och Folkets Park, tog upp mamma på vägen och i parken träffade vi min syster och hennes kille :) Gick lite runder och kollade, käkade lite frukost på en gräsmatta, sen fick barnen ( läs Patrik & mamma ) roa sig lite med ett spel där det är en klo som man ska försöka ta saker med, vi fick tag på 3 st piggiga bollar, och gissa vem som blev överlycklig av dem, jo Liam han bara älskar bollar :) Blev även två nallar till Liam, vi hann även med att börja spela minigolf, men slutade efter ett par hål då vi insåg att det skulle ta hela dagen att gå igenom alla hålen då vissa inte vart så bra som mig :p Kollade även på lite djur där samt gungade lite. Därefter körde vi till en supermysig restaurang vid ribban i Malmö, där vi blev bjudna på oxfilé av min mamma... MUMS :p

I söndags gjorde vi inte så mycket, blev en runda på förmiddagen till lekpalatsen i folkparken och på eftermiddagen blev det bus i trädgården! Jag hann även färga mitt hår lite blondare igen.

Idag var Liams första dag på dagis och det gick bra, han var där mellan 10-11, när vi kom hem var han helt slut. På eftermiddagen gick vi till AF och skrev in mig sen fortsatte vi till farmor, där även Patrik mötte upp oss när han slutade, sen blev det en runda till CG. Nu sover Liam sen 1 timme tillbaks och Patrik är ute med Isa. I morgon kommer min mamma hit samt så ska Liam på dagis mellan 10-11. Jag ska även försöka få tag på en hudläkare!

BILDER KOMMER IMORGON ELLER I ÖVERMORGON!!!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0