Saknaden är enorm :(

Jag kommer nog aldrig tycka om att lämna Liam på dagis, jag vet han har det bra där och tycker det är superkul, men ändå tycker jag det är så sjukt jobbigt att gå hem utan honom :(

Idag fyller "farfar" Börje 60år..... GRATTIS GRATTIS, hoppas du får en bra dag!

Igår var min mamma här och när Patrik slutat jobba åkte vi ner till "nya" kakboden och träffade Tina, Börja, Kekke, Gittan, Peter och Sven, blev lite glass med :)

Tänkte visa vad Liam fått :)

Av min mamma har han fått en gunga, rutschkana samt en "hylla"!

      

Av Kekke & Gittan får han en STOR pool!



Tusen tack för allt :)

Igår berättade mamma också vad hon hade tänkt ge min syster och mig i 30års present.... hon skulle bjuda med oss till Thailand, men eftersom jag vet att Patrik vägrar åka dit blir det inget tyvärr :(

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Madelene :)

Vaerför vill han inte göra det då gumman ??

Men gud vilken lyx :)

Klart du ska åka med :)

2009-05-19 @ 16:43:37
Postat av: Anna

Va roligt med en massa nya grejor! Jag älskar IKEA förvaringen.. Till och med Elias vet var bilarna/klossarna/bollarna ska ligga :D Låter tråkigt att det inte bli Thailand!

2009-05-19 @ 19:12:22
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0