Sommar och sol :)

Ojojoj vilket väder vi fått, gudomligt ju :)

I fredags åkte vi in till hbg efter Patrik hade slutat och hämtade hem poolen ( ska bli så härligt att bada sen ), därefter körde vi till Familja, Liam fick ett kläd set :)



I lördags spenderade jag dagen med min syster och mamma samt några till hemma hos min mormor och morfars hus då vi hade "loppis"... gick ganska bra :)

Idag har vi varit ute och gått på förmiddagen, sen käkade vi frukost, när Liam sov middag gick jag ut och la mig i solstolen medans Patrik körde in till hbg och köpte saker till poolen. Annars har vi bara varit ute i trädgården och myst, vi har monterat poolen och nu håller vi på att fylla den, men det tar ett tag då det är 7000 liter. Tina och Börje har även varit här en runda på fika, vi fick 500kr av dem att köpa vad vi vill till Liam... tusen tack! Liam har även badat och badat i sin lilla pool.




En helt underbar helg har vi haft :)

Imorgon kommer min mamma hit, hon ska passa Liam medans jag ska på möte på AF!

GRATTIS GRATTIS MAMMA PÅ MORSDAG, DU ÄR DEN SNÄLLASTE OCH BÄSTA MAMMAN PÅ DENNA JORDEN! DU STÄLLER ALLTID UPP OM VI BEHÖVER DET! ÄLSKAR DIG ♥

Tjolahopp :)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka fina kläder! =) och vilken liten sötnos i badet, hihi...



BTW -jag har startat en tävling i min blogg http://hannaofsweden.blogg.se/2009/may/min-forsta-tavling.html hoppas du vill vara med!! ^^kram kram

2009-05-31 @ 22:55:17
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0