Varför...

oroar jag mig alltid i onödan???


Patrik kom hem vid 12 idag, han skulle hämta Liam från dagis och även om dem ringde för att han inte kunde sova där eftersom jag skulle till AF idag. Men när jag var klar där ringde jag snabbt till P för att höra om han hade hämtat honom eller om dem hade ring, men han sa att han hade varit där vid 13,35 och då sov han :) så han gick och satte sig en stund i solen och väntade på att kl. skulle bli 14. Vi träffades stax utanför dagis och gick tillsammans in..... jag hade nog världens största smile på mina läppar, allt hade gått superbra och han sov så gott, dem hade varit ute på promenad ner till stranden och dem var så impade att han inte somnad i vagnen ( andra barn som är mycket äldre än honom somnade )! Vi har varit lite ute och busat i trädgården, men eftersom Liam bara sovit ca 1 timme och 15 min så vart han trött så nu sover han i sin säng! P och jag pratade om att nu kan vi kanske köpa en ny säng till Liam (en vanlig), vi har varit lite oroliga att han kanske inte skulle kunna sova i den!


Liam 1/7-08

Gud man kan inte med ord beskriva hur starka ens känslor är för denna lilla killen!!!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Va skönt att det går så bra för honom :) Klart att han ska ha en ny säng, vi tycker att det e toppen!

2009-05-20 @ 15:53:00
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0