Glad :)

Japp jag är glad :) Har köpt en turkos supercool fotölj till Liam på Liten sikrot idag (795:-) men det är han värd vår lilla solstråle <3 kommer bild senare, orkade bara inte idag. Imorgon ska vi hem till gudmor Kerstin och träffa lite folk :)

Liam har även fått massor med saker av mormor och farmor som jag får visa en annan dag!

Fick även lite besked från min hudläkare igår, så idag har jag ringt en ny läkare som ska utreda min UVI, så min hudläkare skickade en remiss dit, men jag ska fortsätta gå till min hudläkare med mina utslag, men ska ju gå på kortison i ca 7veckor nu och på tisdag får jag svaren på alla prover dem tog sist!

Nej nu kallar sängen och tv:n!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att provsvaren är bra och att du får den hjälpen du behöver!

2009-10-03 @ 21:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0