Grattis syster yster <3

Får börja med att sammanfatta lite:

Hos läkaren gick det superbra, kommer få en grundlig genomgång varför jag har UVI alltid, men vi ska vänta med att göra en STOR utredning, dvs att jag måste få strålning, röntgen, kontrast och massa andra saker som han vill jag helst skulle slippa då det var väldigt jobbigt att gå igenom!

Tack för alla vänliga komentarer!

Igår lämnade vi Liam till farmor och farfar på morgonen sen körde P och jag några rundor till den nya lgh så nu är både källaren och garaget tomt, känns superskönt att ha gjort så mycket redan :)

Idag har vi varit nere hos min syster och mamma nere i malmö eftersom min syster fyller 32 år idag! Haft en supermysig och trevlig dag med dem och ätit gott har vi med. Äntligen kan jag oxå berätta att nästa lördag den 24/10 sk jag, mamma, min syster och tre av min systers vänner gå och kolla på "LADYS NIGHT" på malmö arena, eftersom min syster fick det i present, innan blir det lite middag! Sen nästa söndag igen ska jag, mamma och syster gå på barnmässan nere i malmö och kommer förmodligen även då käka middag då det är vår present till vår mamma :) Så det är ett fullspäckat schema jag har framför mig, men kul ska det bli :p

Liam har även fått massa saker av min mamma som jag inte hunnit fota bland annat mer duplo, men ska försöka hinna fota det en dag så ni får se!

Nej nu blir det tv:n och lite mys <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Barnmässan funderar jag åsså på.. Alltid kul att komma iväg på sånt :)

Angående golvet.. tur det finns aceton ;)

2009-10-19 @ 12:51:09
Postat av: Angelica F

Vi ses på Lördag :) :)

2009-10-19 @ 19:25:25
Postat av: Mari Lock

Barnmässan? vad är det för något och var är det??? Hoppas ni får mysigt. Kram

2009-10-20 @ 07:41:10
Postat av: Mari Lock

Hej!



Så hur var nu ladies night+ Var det så bra som alla säger??

kram Mari

2009-10-26 @ 09:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0