090909

Så nu har vi äntligen bestämt oss för vilken lgh vi ska ha av alla dem 7 som fanns och det roliga var att jag fastnade för en direkt och P för en, men till slut fick P ge sig då han insåg vad jag redan insett första gången vi tittade på dem och det var att denna var bäst och störst :)


Så här ser lgh ut :)

Jag är även väldigt glad då jag insåg idag att jag gått ner 12% av min totala viktnedgång, dock hade jag velat attt den låg på 20%, men kan inte begära för mycket av mig själv då jag har så otroliga smärtor att jag inte kan träna som jag vill!

Sitter just nu och kollar på alla mina auktioner som går ut på tradera och jag måste säga att jag är väldigt nöjd... blir lite pengar iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter toppen med lägenheten! Kämpa på med vikten! Härligt..

2009-09-09 @ 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0