BVC

Idag var vi på BVC för 18månaders kollen, han fick sin spruta och han var så duktig så, grät inte alls, gnällde bara till lite. Nu kanske man inte kan kalla honom för lillemannen längre, han är hela 88(89)cm lång och väger 13500g.... mamma och pappas lille kille börjar bli stor.

Mina utslag blir bara värre och värre nu, jag kan knappt sitta här och skriva så ont jag har, vet snart inte vad jag ska ta mig till, mina fingrar är så svullna och hårda att jag inte ens kan knyta handen :(

Ieftermiddag ska vi alla åka in till Väla och köpa Liams jacka och fleece på PO.P, sen ska vi inom Babyland och kolla på lite saker, sen blir det nog en runda till Familia också!

På återseende :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Stora killen :) Tråkigt med dina utslag, hoppas att du får bukt med det snart! Alltid kul med shopping!

2009-09-03 @ 17:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0