!!!

Nu är det så att jag känner att jag öppnar upp hela mitt och min familjs liv här på bloggen, har även gett vissa personer lösen till den när den var lösenkryddad, men jag känner inte att jag får något tillbaks, känns som folk bara vill snoka eftersom ingen lämnar komentarer här, samt så får jag ej tillgång till deras liv så som blogg/bilddagbok och annat där dem har lösen, så jag kommer antingen sluta skriva helt här eller så kommer jag att låsa den igen och för dem som vill ha lösen då kommer det att krävas att dem ger något tillbaks... som sagt det är GE & TA nu som gäller!


Kommentarer
Postat av: Mari

Hej, hoppas inte det är mig du menar.. Jag har ju ingen blogg eller så.. får gärna adda mig på facebook. Tycker det bara är roligt att läsa vad ni hittar på om dagarna och höra att ni har det bra.

Mvh Mari

2009-09-18 @ 12:04:04
Postat av: Anna

Jag får hoppas att du inte riktar detta inlägg mot mig.. för du har ju inlogg till min blogg.. Jag försöker att kommentera varje inlägg men ibland glömmer man.. (jag märker att det är likadant i min blogg) Jag fortsätter gärna att läsa för det är roligt att se hur våra pojkar växer!

2009-09-18 @ 15:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0