Gått långt :)

Igår fick jag ring massa samtal om jobb och sånt, men tyvärr har dem på H&M gjort bort sig, blir så jävla trött på allt och alla, tydligen så hade dem tagit in en annan som ska praktisera där nu och dem har fått nya direktiv under sommaren att dem får endast ta in en åt gången, men hon lovad att ringa tillbaks till mig igår eller senast idag så vi ändå kunde boka in ett möte, men hon ringde inte igår och hon har inte ringt än idag, så jag förväntar mig inget. Träffade en tjej som jag jobbade med på H&M i Lund innan, men nu jobbar hon på Väla och hon sa med att det är fullt överallt :(

Vid 13 tiden hämtade jag Liam på dagis och när vi kom hem somnade han på två röda sekunder samma idag, så jag fixade maten, sen åt vi alla när P kom hem och sen gick vi ut och gick/busade med Isa, jag passade på att ringa och fråga farmor Tina om hon skulle med till Väla idag och under tiden vi pratade frågade hon om vi inte kunde gå hem till dem, så vi gick bort där och det blev fika, men som vanligt åt jag inget... fast bra sugen är man allt :p Vi var hemma stax efter kl.19 så då var det bara till att lägga Liam!

Idag körde jag som sagt till Väla skulle ju handla allt på PO.P, men fan vad arg jag bli, då fanns inte den turkosa fleecen som jag skulle ha till jackan och den är slut överallt och dem kommer inte få in den igen, så jag köpte bara overallen, men har funderat nu här hemma och blir nog att jag köper jackan ändå så får jag köpa en svart fleece istället fast det inte bli lika snyggt :(

 
Köpt idag :)

 Kommer köpa denna

 
Denna ville jag ha

Men bli denna

Matchat med denna mössan :)

Sen ska jag bara hittta en mössa samt vantar (vantar har jag hittat) till overallen!

Nu har mina utslag kommit tillbaks igen, jag mår verkligen skit i HELA kroppen, ont i varenda del, vet snart inte hur mycket till jag orkar, vet att jag borde ringa VC men dem gör ju fan inte ett skit! Ja jag får se hur jag gör imorgon, kanske går inom där när vi ändå är där med Liam på hans 18mån kontroll!

Det jag inte har kunnat berätta om innan eller nu.... kanske kanske jag kan berätta om imorgon om det är färdigt.... så håll ut ett tag till!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt med H&M.. typiskt när man sett fram emot det! Jasså.. så den fleecen e slut överallt. Vilken tur att vi köpte den som vi gjorde, men det var inte lätt då heller.

Fortfarande nyfiken!

2009-09-02 @ 19:49:53
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0