Mormor på besök :)

I lördags blev vi bjudna på middag hemma hos Liams farmor och farfar, supergott!

I söndags var Liam först med farmor och farfar på förmiddagen och sen på eftermiddagen var han med Kekke och Gittan (gammel mormor och gammel morfar), så P och jag fick packat och röjt massor i källaren, nu är vi snart klara.

Fick sålt soffan idag med så nu ska jag lägga in lite fler saker på blocket :)

Igår var mormor på besök hela dagen, först körde vi en sväng till Väla och där shoppade vi loss lite ( ska dit i slutet på veckan igen, ska köpa stövlar), väl hemma igen sob Liam middag och jag började på middagen, blev parisare. På kvällen stack P och spelade en bowlingmatch medans Liam och mamma och jag gick ut en runda, visade henne vart vi ska bo sen :)

Liam fått av mormor:

                      
Fodrade gummistövlar             3-pack antihalk strumpor

                    
       Jeans fram                                        Bak

                                
      Jeans fram                                          Bak

  
Lite tjockare munkjacka

Av mig/oss:

  

Även jag fick en superfin klänning/tunika :)
Idag har vi varit på banken och det gick superbra :)

Har även idag beställt energideklaration till huset!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma Leonsmamma

Spännande nu är det inte så långt kvar tills ni flyttar va??? När var det dax?? Skönt när man får sålt av en del saker. Lycka till med flytten när det blir dax=0) Kram Emma

2009-09-22 @ 13:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0