100210

Ja jag vet jag är superdålig på att blogga, men som jag sagt innan jag hinner verkligen inte med längre. Men idag var sista gången jag träffade min coach så jag hoppas jag ska hinna uppdatera lite bättre framöver.

Igår var mamma/mormor jag och Liam en sväng på Väla och IKEA, tyvärr hann vi inte allt vi skulle men blev en sväng in på PO.P iallafall där Mamma/mormor köpte en superfin fleece samt mössa till Liam som han ska få på lördag, även jag köpte en mössa till honom en brun/vit randig i velour :)




Har även handlat lite velour byxor i lite olika färger, även ett par nya jeans och en ny tröja allt från Lindex.


Berättade ju innan att jag även köpt en Nova Star hoddy till Liam och tänkte visa er den nu!


Ja vad händer annars.... jo både Liam och jag har varit jätte dåliga... kräk, bajs, förkylning, feber och hosta så hela förra veckan var vi hemma, blev inget mini sim i lördags heller. Men kan berätta att fredagen den 29/1 bajsade Liam på pottan.... enligt P så hade han gått in på toa tagit av sig byxorna och blöjan och satt sig där, han har ju även lyckats kissa på den innan, så stolt man blir!!! Han är så otroligt duktig nu.... kommer fler o fler ord hela tiden :)

Juat nu håller jag/vi på att planer för kalaset på lördag då vår stora kille fyller hela 2 år! Ska ut i morgon och handla en massa saker för ska göra egna tårtor hade jag tänkt och så måste jag ha tag på ljus till tårtan och sånt!

Nej det får väl vara allt för denna gången, men jag ska försöka uppdatera lite bättre framöver, men lovar inget... och Anna jag ska försöka sätta in lite bilder med :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina kläder :) Vi hade ju kräksjukan nu i början på veckan å nu har jag å Elias feber/hosta/snoriga.. SUCK! Va roligt med kalas.. ser framemot bilder sen ;)

2010-02-12 @ 20:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0