100124

Igår var vi på minisim och som valigt gick det superbra, vi stannade även kvar efteråt och badade ett tag. OM någon vill komma och kolla så är det på lördagar mellan 10,30-11,00!

Imorgon ska vi åka till Väla och IKEA, ska kolla på lådan som man kan ha under Liams säng bland annat! Kommer även imorgon att shoppa lite kläder :) vad får ni veta imorgon då det är lite lite hemligt än :P

På tis/ons kommer min mamma äntligen hem från Thailand, som jag saknat henne <3 Tycker synd om henne då hon varit ganska dålig där nere, ska bli skönt och få hem henne och se alla bilder och allt hon shoppat och samlat på sig, hon sa att hon kanske inte kommer genom tullen ens :P Men är lite orolig då det ska komma väldiga mängde snö natten till onsdag samt hela dagen på onsdag så jag hoppas dem kan landa ändå!

Fick även veta i torsdags att vår soffa har kommit, emn eftersom P har jouren kan vi inte hämta den just nu :(

I fredags var Liam och jag ute och gick i byn med Amanda och Emma i över 2 timmar :)

Måste även säga att det går superbra med Liam nu när han inte sover middag längre heller :) Han har även börjat säga fler och fler ord så nu säger han mamma, mormor , farmor, bollen och många fler så underbart kul <3

Kram kram <3

* Sänder även en tanke till madde och hennes man och familj*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0