Åhhh mitt hjärta är helt underbar <3

Gud jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar Liam, just nu är han så underbar, han vill gosa och pussas och han är inte allt så busig som han varit innan, jag älskar verkligen honom över allt annat!!!!

Innan har jag inte velat ha fler barn just nu men eftersom Liam blivit så pass mycket "större" om man kan säga det så, han är väldigt duktig och orden börjar komma mer och mer, idag sa han *sönder* åt en sak som gått sönder, så nu börjar jag känna mer och mer att jag snart vill ha ett syskon till honom, men bara för det innebär det inte att vi ska ha det och NEJ jag är inte gravid!



<3 UNDERBARASTE SOM FINNS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0