Sova middag = naj naj!

Pust, stånk och stön, ja nu sover inte Liam middag längre utan han är uppe hela dagarna fram till kl.18-18,30, funkar faktiskt väldigt bra, men mycket mer jobb för mig! Har även ändrat tiden på dagis så nu är han där mellan 8,30-13,30 så nu är det fritt fram och komma och besöka/leka med honom precis när ni vill :) Den senaste tiden har han verkligen inte velat somna på kvällarna men nu somnar han direkt hör inte ett knyst från honom när han lägger sig!

Annars vad har hänt..... jo jag söker massa jobb, känns väldigt bra, nu hoppas jag bara någon vill höra av sig!

Måste även säga stort grattis till Madelene och hennes man som i sön 17/1 kl. 23,39 fick en liten Maximilian - tror han var 48cm lång och vägde ca 2900gr, dock slutade han andas så han blev lagd i en respirator, men pratade med Madde idag och tydligen skulle dem försöka koppla ur den ikväll så jag hoppas allt gått bra - säger även grattis till Nellie som blev storasyster <3

Nej har väl inte så mycket mer att berätta!

Puss & Kram <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Ajdå.. men så länge det funkar ändå så spelar ju det ingen roll.. Elias sover i vagn på dagis å änsålänge funkar det bra!

2010-01-20 @ 08:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0