080213-090813

Japp i dag blir mamma och pappas lilla gullunge hela 1,5år, tiden bara springer iväg! Tanken var att vi skulle ha ett litet "kalas" för honom, men känns inte som det kommer bli så :( Idag ska jag på MeandI party hos Emma, imorgon ska vi förmodligen åka till Höör och bada och på söndag ska P åka på mässa i hbg, finns iof lördag, men vi får se! Lilleman har redan hunnit få lite saker, men jag hinner inte visa nu så får bli senare, ska även hämta ut ett stort packet på posten (gissar det är från mormor). Jag är precis hemkommen från Väla där det blev lite shoppat :) En tröja till P, en tröja, en tunika samt ett par jeansleggings till mig och till lilleman blev det en svart fleecejacka samt ett par jeans.


Liam 081218 <3

VI ÄLSKAR DIG LIAM,
DU ÄR DET BÄSTA SOM HÄNT OSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0