Atkins

Jaha då är man inne på sin tredje dag med Atkins :) Imorse kände jag mig helt slut, men det är nog som P sa att jag har ju inget socker eller kolhydrater kvar i kroppen, sen har jag fått lite ont i halsen med. Iallafall så är det här med maten jäkligt svårt, då jag i princip bara får äta kött och grönsaker. Imåndags åt jag wookade grönsaker med nötkött, igår åt jag kycklingsallad och idag blev det parisare utan bröd, mycket fett men ändå känner man sig aldrig riktigt mätt. Och jag sucktar ju efter godis och glass, men jag ska klara det, vill ju så gärna gå ner! Idag har jag varit ute och gått en bra runda med :) och nu tänkte jag snart ställa mig på crossen. Har jag inte gått ner ett enda gram på måndag kommer jag nog sluta för så kul är det inte, men som sagt det är några dagar kvar!

Har ju glömt och visa er bilderna från när vi var på flygplatsen med Tommy, så här kommer dem :)



  
  
  
Liam the pilot :)

Nej nu ska här tränas :)
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens sötaste Liam!

2009-08-19 @ 20:35:29
Postat av: Anna

Kämpa på.. Jag vet vad du menar med suget.. suck!

2009-08-20 @ 09:09:46
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: liams mamma

Klart han är världens sötaste, men vem har komenterat :)

2009-08-21 @ 09:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0