Dagis igen!

Imorse kl. 9 lämnade jag Liam på dagis igen efter semestern och han var så gullig, fick en puss och sen vinkade han på mig när jag gick :) Tyvärr ringde dem från dagis kl. 12,45 och sa att dem inte kunde få honom att somna idag så dem undrade om jag ville komma och hämta honom så han fick sova hemma, så jag gick bort och hämtade honom och nu ligger han och sover där uppe i sin säng. Han var helt slut när jag kom och hämtade honom... stackars lite, massa nya intryck igen!

Idag och innan dem ringde från dagis hann jag med att flytta alla Liams kläder från garderoben här nere till hans nya byrå där uppe, hann även flytta lite av mina kläder här nere till vår nya byrå där uppe, men blev inte riktigt klar! Så imorgon ska jag göra det sista, har även rensat ut lite kläder från Liam, som jag la bland alla dem andra kläderna sen innan som ny fyller en hel garderob, så imorgon är det jag som lägger ut en sjukt massa saker/kläder på tradera :)

Jag glömde berätta för er att när gammel mormor och gammel morfar passade Liam i lördags så var det ju "Barnens dag" här i höganäs så dem gick dit en sväng, och dem köpte en bilbana till Liam, han fick även en egen bägare med mjukglass, sen hade dem varit nere vid hamnen och ute och lekt i sandlådan, så han hade haft en toppen dag :) Tack för hjälpen med passningen!



Tänkte även passa på att visa er gummistövlarna som jag köpt till Liam och mig :)

    
Mina & Liams :)


Som jag skrev innan har jag även köpt två nya sandaler och då jag aldrig kan bestämma mig för om jag ska ha bruna eller svarta köpte jag båda :P



Jag såg på "Annas" sida en superfin mössa från PO.P som jag bara måste köpa till Liam! Sen har jag även kollat in en tröja som mamma kanske ska köpa till honom :)

 

Funderar faktiskt på att åka in till Väla imorgon och kolla på det!

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till ♥Neo♥

mysigt att få sova hemma istället för på dagis...

och vilka fina stövlar och sandaler! =)



kram kram

2009-08-04 @ 22:16:34
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Anna

Det går säkert bättre idag!

Han är på dagis tis-tors 8.15-13.15 (så hinner han sova lite innan jag kommer). Hur är Liam på dagis?

2009-08-05 @ 07:56:48
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack så mycket!

2009-08-08 @ 13:53:17
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0