IKEA IKEA IKEA!!!

OJ då vart ska man börja.... som vanligt hinner jag inte sitta här så nu har det gått ett par dagar igen!

Vi börjar i onsdags då min mamma och syster kom hit vid 9,30, blev klara sen gick vi upp mot sport outleten (stavas det så?), men där var mest skit tyckte vi, vi satte oss och fikade och på vägen hem igen gick vi inom CG jag behövde lite små saker till middagen jag tänkte bjuda dem på! Väl hemma igen ser jag vi varit ute och gått i 3,5 timme.. puuh! En underbar dag med min mamma och syster och så klart Liam då :)

I torsdags efter P slutat jobba körde vi in och köpte nya gummistövlar till Liam då dem han har nu på dagis i stl. 21 är försmå så vi fick köpa ett par nya i stl. 22. Därefter körde vi bort till IKEA, kollade på lite saker som vi behöver, men köpte inget då Liam var ganska trött så vi åkte hem ganska fort igen!

I går (fredag) lämnade vi Liam till farmor så åkte P och jag in till Ikea igen, vi köpte två malm byråer, en till Liam och en till hallen där uppe. Jag sprang in på väla medans P körde och hämtade ut sakerna på lagret på berga! Köpte 3 tröjor till Liam i stl. 98 (lika stora som 92) som han kan ha till vintern, kollade även på en ny berlock till mitt thomas sabo armband, men kände jag inte han stå i kö så får köpa det nästa gång, men jag fick tag på två par skor iallafall :)

 Liams byrå
 Hall byrå
  

Får visa skorna en annan dag!

Idag körde vi åter igen in till IKEA, men idag fick Liams gammel mormor och gammel morfar passa honom! Vi körde in och köpte ett nytt soffbord samt en pall till Liam som han ska ha på toa när han borstar tänderna! Vi har även hunnit monter alla tre sakerna idag!

 Soffbord
Liams pall

Ikväll grillade vi lite hamburgare, men nu ska vi krypa upp i sängen och mysa lite!

Kommentarer
Postat av: Anna

Full rulle :) Härligt med lite nya möbler.. Vi håller ju åsså på att byta ut :)

2009-08-02 @ 09:30:26
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0