Jiiippiii... åhhh jag är så superglad :)

Just nu händer det massa roliga saker, kan tyvärr inte berätta mer just nu, lovar att så snart jag kan så ska jag berätta... ni får vänta ett litet tag till, men en sak kan jag iallafall berätta, tänkte först inte gjort det, men lite kan jag säga :) Jag hade ett delmål som jag har nått med min viktminskning och jag är så superglad, ändå har jag tills på måndag att gå ner lite till så har jag tur går jag ner lite till tills dess :) Jag har satt upp lite olika delmål nu, men mitt slutmål är hela 25kg och fortsätter det i den här takten så är jag där snart... jag kan inte vara lyckligare än jag är just nu, allt är så superkul. Håll nu alla fingrar och tår på måndag att jag får praktikplats på H&M. Idag var jag på AF och pratade och vi satt väldigt länge och ringde runt och kollade upp vad som gäller med löner och sånt, eftersom den anställningsintervjuen jag var på igår håller inte vad kollektivavtalen säger, men ändå jobbar där flera unga personer som nog inte vågat säga något, men mig lurar man inte! Efter jag kom hem från AF så kom gudmor Kerstin förbi och busade en stund, hon lämnade även 1500kr till Liam (oss) som vi ska köpa overallen till honom för :) Vi tack så otroligt mycket!

I onsdags var jag och farmor tina inne på Väla och jag köpte två par jeansleggings till mig själv, ett par svarta och ett par lite grå stentvättade... såå snygga! Hittade massor med saker till Liam med och även en Bh till mig själv så nu i helgen ska jag åka in och köpa allt det, få se om jag kanske köper sakerna på PO.P med eller om vi väntar till i slutet på september, sen ska vi köpa höstskorna till honom med!

Imorgon klockan 10 börjar minisimmet, ska bli så skoj och börja igen, men phu där går det 900kr med... att allt ska kosta så jäkla mycket! Kom gärna och kolla :)

Tudilu :-)



Kommentarer
Postat av: Anna

Håller tummarna att det funkar med H&M :) Grattis till viktminskningen..

2009-08-29 @ 08:07:11
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0