ONT :(

Jag ska börja med att klaga i detta inlägget :( Enda sedan vi vart i skara har jag haft super ont i nedre delen av min rygg, jag kan knappt sitta eller ställa mig upp, superjobbigt och ta hand om Liam... jag lider något otroligt, sen på allt så har ju mina utslag kommit tillbaks igen och det gör inte allt mycket lättare, då jag får ont i mina fingrar och leder och sen kliar det något jävligt.... så nu har jag klagat färdigt!

igår körde vi in till hbg och köpte en ny damsugare, väl hemma lekte Liam med kartongen han tyckte det var superkul :)

 Nya damsugaren

Imorgon ska jag hem till Emma på MeandI party, finns minst 4st tröjor som jag vill ha, men kan inte köpa alla, men blir nog 2st iallafall :)

Sitter och funderar på om jag ska beställa lite kläder från h&m, men vi får se :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch då.. tråkigt att ha ont! Jag ska ha party på måndag så då ska det shoppas! Älskar deras kläder :)

2009-08-12 @ 19:05:59
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0