Så glad :)

Åhhh jag är så glad (fast jag har mega ont, berättar mer sen) igår så fick vi veta att gudmor Kerstin och hennes man Tommy kommer att betala/ge Liam en overall från PO.P 1195kr samt en mössa (195kr), vi tackar så jättemycket, detta underlättar väldigt mycket för oss, så förmodligen kommer vi att köpa en skaljacka till honom från PO.P nu med och bara den går ju på 695kr :)





I lördags gick vi ut redan vid 9 tiden gick bort till folkarken och lekte, där träffade vi även Liams farbror en stund, efter vi lekt klart gick vi bort mot barn garderoben ( Liam fick en tröja av gudmor i 18mån present, men den var för stor) så vi skulle buta tröjan mot en mindre stl. men det fanns inte så vi köpte ett velourset (kommer bild) till honom istället och la till lite pengar! Därefter gick vi hem till Liams farmor och "farfar" och väl framme var Liams farbror där med :) Blev lite fika time med bullar och en massa bus innan vi begav oss hemåt igen så Liam skulle hinna sova middag innan det var dags för oss att bege oss till gudmor Kerstin och Tommy. Vi var väl där vid 15 tiden och där bjöds det på pannkakor... mmm så gott :) Liam, gudmor och jag busade medans P hjälpte Tommy med lite el arbete, vid 17,30 begav vi oss hem!

Nu till det tråkiga och jobbiga :( dem rinde från hudkliniken i förra veckan, men eftersom jag fortfarande har oerhörda besvär så fick utskrivet en nu medicin, men idag känns det inte som något hjälper, har massor med utslag och mina händer och resten av kroppen värker i alla leder, sen har jag oerhörda smärtor i min rygg fortfarande... vet snart inte vad jag ska ta mig till längre, och har jag tur nu så kanske jag börjar jobba i nästa vecka eller nästa igen, ja vi får se!

Imorse var vi ute och busade i trädgården och åkte rutschkana och sparkade lite boll, nu ska jag fixa lite med dagens middag sen när Liam vaknar ska vi gå ut så får vi se vart vi hamnar :)

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Madelene :)

Vart ska du börja jobba gumman ?

Grattis :)

Gud vad tråkigt med dina utslag... hoppas det blir bättre snart.

2009-08-24 @ 19:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0