Hahaha blev ...

lite fel igår! Butiken heter så klart inte LYCKA som jag skrev utan det var bara min känsla för det jag fick.... butiken heter så klart LYXXA, så fel det kan bli när man är helt slut i knoppen!

Igår kom Liam på hur man ska ta sig upp i soffan... så idag hittade jag honom ståendes i soffan, pillandes på våra tavlor :) Jag har ju glömt och berätta att han även en morgon hade lyckats ta av sig sina byxor i sängen! Han försöker även stå mycket själv nu utan att hålla sig!

Tjingeling ;)

Kommentarer
Postat av: AngelicaF

Ja nu börjar det hända saker....snart så springer han ifrån dig.... :) Hoppas allt är bra med dig annars? Hade fin fint.

2009-02-26 @ 12:05:49
Postat av: Anna

Då får du kika ut nått riktigt fint! Jag fick presentkort förra året när jag fyllde år å för dom blev det ett Homo Sapiens-halsband av Efva Attling och ett "mamma-halsband" :) Finns ju så mycket fint att välja!

2009-02-26 @ 14:25:59
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Anna

Tomas Sabo har många fina smycken! Ja, där hängde två par 74 åsså 86:an så jag kunde bara inte motstå! Stan e såå mysig! Parkeringsplats.. Då rekomenderar jag parkeringshuset, smidigt å inte så farligt dyrt å där e alltid plats!

2009-02-26 @ 17:29:56
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Anna

Tänkte bara tipsa dig.. när vi var på Lindex på Väla idag så hängde dom upp en massa turkosa plyschbyxor.. vet ej storlek men kanske värt att ringa till dom å fråga..

2009-02-27 @ 20:12:08
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0