Det bästa som finns = Liam ♥

Jag har precis tänt brasan, det behövs verkligen när det är så kallt som vi haft inatt.. brrr. Liam sover middag och jag har inte så mycket för mig så tänkte slänga in ett snabbt inlägg bara.

På fredag ska vi åka till Busfabriken med Peter och hans son, leka och busa, fika och göra vår egen mjukglass... mums :p

På lördag som jag sagt innan ska vi till Tropikariet i helsingborg, Liam älskar djur :)

På måndag nästa vecka den 12/1 ska Liam till tandläkaren för första gången, hehe ska bli kul och se hur det går.... vår lilla kille som inte gillar och sitta still ;)

Nej får väl ta och stoppa in med ved i brasan så den inte släcks. Lägger in en bild från i våras då Liam bara var ca 1-2 mån gammal..... vår lilla älskling!



Tjingeling så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0