Efterlysning... Lacosteskor & Molojacka!

Nu har jag suttit hela förmiddagen och letat men kan inte hitta några, vet att jag såg ett par när Liam var nyfödd, men Patrik tyckte det var förmycket pengar och lägga på ett par skor när han inte ens kunde gå :P  Men nu vill vi båda ha tag på ett par... eller kanske ett par andra fina tex. Puma; Nike eller något liknande så vet ni vart man ska kolla efter sånna till Liam i ca stl. 19-22 så hör mer än gärna av er till mig!

Jag funderar även på att köpa en MOLO jacka till Liam tycker dem är så sjukt snygga... vad tycker ni?

 En modell, finns massor med olika färger!

Nej nu vaknade Liam så ska gå upp och ta ner honom!

Tjingeling ;)


Kommentarer
Postat av: Angelica F

Hej! Hoppas allt är bra med er? Kolla på Nilson på Väla de ska ha barnskor. Sen är de Nilson i Malmö på mobilia och på Hansa. När jag jobbade på Nilson så hade vi Lacoste iaf. Hade så fin fint/ Angelica

2009-01-09 @ 12:37:27
Postat av: Liams mamma

Hej Angelica vi kollade på Nilson och massa andra ställen men dem hade inga Lacoste. Med oss e det bara bra! Hur e det sj var du o Linda o shoppade idag? kram

2009-01-10 @ 18:59:36
URL: http://detbastasomfinnsliam.blogg.se/
Postat av: AngelicaF

Hej! Jo det är bara bra med mig! Jo vi var en runda på stan...Ingela å Holly var osså med en sväng så det var trevligt! Men puma skorna var ju osså fina :). Hade bra. Kram

2009-01-12 @ 14:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0