Mormor på besök :)

Slänger bara in ett snabbt inlägg för vi ska upp och kolla film i sängen nu!

Idag har min mamma (Liams mormor) och min vovvsing Tiger ( som just nu bor hos min mamma ) varit här hela dagen och busat med oss, hela 1 månad och 5 dagar sen jag träffade dem sist... snyft, men det ska inte gå lika länge innan jag träffar dem igen :) Vi har inte gjort så mycket idag mest busat med Liam och hundarna och bara tagit dagen som den kom, kan vara skönt det med. Tack mamma för en trevlig och mysig dag, ses snart igen!

Igår slog jag ännu en gång besöksrekord på min blogg :)

Nej nu blir det sängen och film och en massa mys ♥

Och imorgon när jag vaknar ligger Patrik vid min sida... så härligt :)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0