STOLT MAMMA & PAPPA :)

Ja det är bara förnamnet på vad Patrik och jag är just nu! Redan idag lämnade vi Liam själv på dagis eftersom dem igår sa att han är så självständig, så dem ville prova redan att vi lämnade honom, och så bra det hade gått idag :)  Ojojoj vad man är stolt över sin lilla kille! Han gråter aldrig, inte ens när han klämde sin fingrar idörren idag på dagis, mammas tuffa kille. Idag var vi där mellan 9,45-11,15, och vi satt i fikarummet mellan 10,20-11,15, medans Liam var med dem andra barnen ute och lekte. I morgon blir det samma tid, men imorgon ska jag bara lämna av honom sen ska jag gå iväg till kl. 11,15, usch tycker det är så sjukt jobbigt, men Liam älskar det!

Igår var mamma (mormor) här hela dagen och när Patrik slutade skulle vi åkt och handlat lite saker till Liam på ToysRus, men vi hann inte för mamma skulle passa en tid, men han ska få en gunga, rutchkana och så väljer vi mellan ett lekhus eller en byrå!

Jag är så jäkla sugen på att åka till Väla idag, känner att vi alla tre behöver massor med nya saker. Nu när Liam går på dagis har jag märkt att han behöver andra mer slitstarka byxor än alla dem han har!

Nej nu ska jag käka lite, Liam sover redan, han blir helt slut av att vara på dagis!

Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Va skönt att det går så bra för Liam på dagis! Du kommer att klara dig ska du se :)

2009-05-13 @ 20:02:33
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0