21 månader & fredagen den 13:e!

Idag blir vår lilla/stora kille hela 21 månader, om 3 månader är han 2 år och det känns inte som han är så liten längre, han kan ju ALLT nu känns det som... jag sakna tiden lite då han var en bäbis, men samtidigt ÄLSKAR jag tiden som är just nu, då man kan prata med honom och han förstår allt och svarar på frågor och pratar med en!

Kan även berätta att jag har fotat 3/4 av allt han fått den senaste tiden så ska försöka lägga in bilderna på det nu i helgen om jag hinner!

Har även idag fått en ny extern coach som jag skall träffa på onsdag, får hoppas hon kan hjälpa mig hitta något jobb!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att du får hjälp med å hitta ett jobb!

2009-11-14 @ 12:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0