Skärpning?????!!!!

Jag vet att det är evigheter sen jag skrev nu, men jag har verkligen funderat på om jag ska fortsätta skriva eller ej.... jag vill mer än gärna fortsätta, men tiden finns inte längre!!!

Kan ju berätta som så att jag har haft två helt underbara helger med min familj nere i Malmö, först var det Ladys night på lördagen och förra söndagen var vi på barnmässa i Malmö, köpte en hel del... eller rättare sagt mamma/mormor köpte massor till Liam.

Kan även berätta att min syster och mamma åker till Thailand den 10 jan 2010 och blir borta i 16 dagar... är så sjukt avis på dem, men mamma ville bjuda med mig och Liam men eftersom jag går på A-kassa och ej vet om jag får jobb så kan jag ej åka, men sa till henne att vi får åka nästa år igen och då ska jag/vi med, men jag unnar dem verkligen detta, mamma har haft det tufft och har det fortfarande, fick tyvärr veta häromdagen att hon förmodligen har lungcancer, sen har det tagit hårt på henne och även oss andra med, då mormor gick bort dec -06 och morfar 1,5 år senare :(

Eftersom jag inte kan åka med till Thailand kommer mamma och jag förmodligen åka till Ullared i nästa vecka och shoppa loss istället :)

Idag var Liam och P på minisim och nu är det endast två gånger till sen är det slut för denna gången.

Vi har även fått tillträde till vår lgh den 27/11 så jag kommer börja flytta kkläder och porslin på fredagen, sen ska vi ta allt det stora på lördagen, känns underbart att allt som ska ner i källaren där är redan där, så vår källare samt garaget här i huset är helt tomt, sen igår fick vi sålt badrumsmöblerna med :)

Ikväll sitter jag hemma själv, Liam sover och P är på grabb/spelkväll och lär väl dyka upp någon gång i ikväll/natt!

Imorgon om vädret tillåter oss så ska vi åka till kullaberg och grilla korv. Idag var vi även en runda i parken så Liam fick leka av sig och springa fritt!

Jag har börja fota alla saker Liam fått, men eftersom vår lilla kille nog är den mest bortskämda som finns, då han får otroligt mycket saker/kläder, så känns det nästan omöjligt, men som sagt det kommer!

Igår var vi en runda på Väla eftersom Liam behövde lite nya kläder enligt mig :) Han fick 3 par velour byxor och 4 st tröjor samt en mössa från PO.P men den fick han av mormor... TACK!

Nej nu ska jag sätta mig och kolla lite på tv, innan jag kryper upp i sängen och kollar på en film!

Tills vi hörs igen, ha det underbart för det har VI <3

Kommentarer
Postat av: Louise Svensson

mysiga dagar ni har :) i em ska vi till folkis en sväng med barnen sen blir det nog en filmkväll för oss här hemma. ha det supermysigt :) kram

2009-11-09 @ 11:37:16
URL: http://knuttan.blogg.se/
Postat av: Mari Lock

Hej! Vad skönt och höra att ert liv rullar på och att ni har det bra. Förstår att du inte hinner med att skriva verkar vara mycket på gång hos er.

Super tråkigt med din mamma beklagar verkligen man blir så arg och ledsen men ni klarar er i genom det oxå det är jag säker på!

Kram

2009-11-09 @ 19:23:37
Postat av: Anna

Tycker att du ska fortsätta blogga, det e så roligt att läsa! Där va såå mycket man ville ha nere i Malmö ;) Hoppas att du hittar en massa kul uppe i Ullared.. Ps.. ser fram emot bilder på allt han fått ;)

2009-11-09 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0