Bestämt mig!

Eftersom jag har upptäckt att det finns folk som inte vill läsa min blogg tydligen, men ändå gör det (fråga mig ej varför... SJUKT) så har jag nu bestämt mig! Jag kommer fortsätta ha denna bloggen, men kommer ej skriva något privat om mig eller min familj här längre, utan jag kommer även skaffa en ny LÅST blogg som endast ett fåtal kommer att få tillgång till, där jag skriver om mig och min familj!

Så finns det folk som vill ha mitt lösen till den nya, hör av er till mig.... men som sagt JAG bestämer vem som får lösen och bara för att ni frågar så kanske jag ej godkänner det!

Tyvärr får det bli så här då jag känner ett väldigt HAT/AVUNDSJUKA i denna kommunen, och jag har aldrig ALDRIG någonsin varit med om något liknande i hela mitt liv!

Men dem som får mitt lösen till den andra bloggen, kräver jag att dem lämnar en komentar då och då, säger inte ni behöver komentera varje inlägg men något ibland.... annars känns det som att det jag delar med mig av ej är intressant och då behöver ni ju ej läsa!

Tråkigt att behöva göra så här, men som sagt har kännt att folk är bara inne för att snoka för att få veta saker om mig och min familj!

Sen kommer jag även kräva av folk om dem vill ha lösen att har dem blogg/bilddagbok med lösen så vill jag ha deras, annars får dem inte mitt heller!

På återseende :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med.. det är alldeles för många som läser bloggar idag.. Å när man ser att besökandet bara ökar men fortfarande inga kommentarer då känns det verkligen inte bra! Jag vill gärna fortsätta att läsa din låsta blogg om jag får.. du läser ju min ;) Hoppas att du kommer att känna dig tryggare.. för det är ju ganska kul att dela med sig när man får respons tillbaka! Trevlig helg!

2009-09-19 @ 11:27:53
Postat av: Linda

Förstår att du vill låsa den och endast släppa in en del så att du själv vet vilka som läser man delar trots allt ändå med sig mycket av sitt liv. Jag läser din blogg en del men måste erkänna på att jag e ganska dålig på att lämna kommentarer.... hoppas att jag kan få läsa din blogg även i fortsättningen... o JA det är MYCKET hat och framförallt svartsjuka i denna kommunen jag lovar tro mig jag vet efter att ha startat företaget det är inte alla som gillar att det går bra för andra tyvärr.

2009-09-19 @ 17:01:02
URL: http://www.alskadehjartegryn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0