FAN FAN FAN

Aj ajaj måste börja detta inlägget med att klaga lite.... idag har jag så ont att jag varken kan gå, sitta eller ligga, tur man ska till sjukhuset imorgon för jag ORKAR fan inte längre, kan dem inte hjälpa mig så får dem iallafall skriva ut väldigt starka painkillers för detta funkar inte, kunde inte ens göra middag till mig själv igår, som tur var fixade P sin och Liams mat själv (annars brukar jag göra det)! Just nu lever jag på panodil och voltaren, men hjälper bara ytterst ytterst lite!

En sak som iallafall är kul är att det går superbra på tradera idag för mina auktioner... skönt och få in lite pengar :)

Tanken var att jag skulle gå till apoteket och sen vidare till " Liten sikrot" för jag såg en superfin mössa till Liam i deras skyltfönster som jag bara måste köpa.... grå med en svart stjärna i skin framtill, tror den är från Nova star, men inte helt 100 på det! Får se om jag kan ta mig ner där imorgon istället!

Nej nu sover Liam och jag ska lägga mig på soffan och vila jag med!

Kram kram <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Va jobbigt att du har så ont.. Hoppas att dom hjälper dig imorgon! Mössor e toppen!

2009-09-23 @ 20:14:58
Postat av: Emma Leonsmamma

Krya på dig eller vad man säger inte kul att ha så ont. Hoppas att du kan få mycket bättre smärtstillande så du slipper ha så ont. Kram

2009-09-24 @ 14:39:35
Postat av: Nilla

Hur har det gått? Varit på sjukhuset?

2009-09-24 @ 20:24:31
URL: http://gunillasliv.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0