GRATTIS MAMMA/MORMOR!

Idag fyller min mamma, Liams mormor hela 57 år! Jag älskar verkligen min mamma hon ställer alltid upp för en och alla andra med för den delen. Ska bli så mysigt att gå ut och äta med min syster och mamma förhoppningsvis nästa helg!



Igår lämnade jag Liam på dagis, gick hem, då hade mamma kommit till oss, vi tog bilen in till sjukhuset... skulle vara där kl. 9,45! Träffade min läkare, pratade en massa.... hon såg och förstod att jag hade det oerhört jobbigt, fick gå ner och ta MASSA prover ( blev 9 rör med blod, 5 sidor med prover samt urinprov), hon skrev även ut ännu mer kortison som jag ska gå på i ca 7 veckor (min 5 kur nu) samt en ny antihistamin som skulle vara ännu mer effektiv, får svar på alla mina prover om 1,5 vecka.... HOPPAS HOPPAS dem hittar vad som är fel! Därefter åkte vi vidare till skopunkten och jag provade nog minst 15 par skor, men blev inga! Därefter vidare till MAXI, handlade lite, sen körde vi hem. Lagade lite mat medans Liam sov middag. På kvällen kom jag äntligen ner till "Liten sikrot" så jag kunde köpa mössan, men den var EJ från Nova Star utan från Gangstar.

Som vanligt kan varkens jag eller mamma motstå att handla saker till Liam så här kommer lite bilder på saker vi köpte igår :)

Mormor köpte:

  
        Dino            Mysig jacka fram                Bak

Mormor har även samlat alla DVD filmer till Liam

Jag köpte:

 
    Duplo "sopbil"        Duplo "brandbil"

Gangstar mössan-mycket finare på!

Dessa är jag sugen på att köpa oxå :)


Igår fick jag även hem min fotobok... ohhh så fin den var och helt gratis... tack ännu en gån Hanna för tipset!

Tjaba :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att det blir ett slut på ditt lidande snart.. måste vara superjobbigt! Duplo är bäst!

2009-09-26 @ 12:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0