Rensa och sälja!

I lördags var vi som vanligt på minisim med Liam, när han sen hade sovit middag åkte vi hem med honom till farmor och farfar så dem passade honom medans vi röjde som dårar i garaget, blev väl av med hälften. Igår lämnade vi Liam igen till farmor och farfar på eftermiddagen och tog tag i källaren, och vi fick massor gjort, så det är bara lite kvar som jag ska sortera, kommer även ha en loppis i garaget i slutet på denna månaden tror jag. I lördags vid 19-tiden la jag även in 4st saker på blocket och redan efter 5min hade vi fått "sålt" 2 av sakerna och idag har vi fått sålt min soffa också, även en som ring på möblerna där ute, men hon ville vi skulle köra hem dem till henne och det gör vi ju så klart inte, så hon skulle se om hon kunde ficka någon som kunde hämta dem till henne... hoppas hoppas för då är alla 4 sakerna sålda på bara några dagar och vi fick mer för dem än vi begärt :)

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0