Usch och tvi :(

Ja det kan man säga har haft en hemskt helg, jag har knappt kunnat röra mig så ont har jag nu. Ilördagskväll frunderade jag även på att ringa ambulans för halva mitt ansikte nertill vid munnen var som förlamat och svullet, mina läppar var svullna, även min hals och min tunga gjorde ont, så jag var vettskrämd för att somna eftersom dem sagt innan att halsen kan svullna upp så man inte får luft. Men idag när P kommer hem ska jag åka in till sjukhuset och jag kommer inte gå därifrån förrens dem hjälper mig, för jag kan inte ens ta hand om mig själv eller min son längre så ont jag har.

Idag vid 9-tiden ringde dem från AF och sa att dem hade ett jobb till mig i en klädbutik här i Höganäs, och jag satt länge och funderade på hur jag skulle göra då jag behövde åka till sjukhuset och om jag ens skulle klara av att jobba heltid, men han på Af skulle höra om jag kunde börja på onsdag istället så han skulle återkomma, jag var ju även tvungen att fixa med dagis till Liam. Han ringer någon timme senare och berättar då att hans kollega som sitter i rummet bredvid redan skickat dit en annan som skulle börja i eftermiddag, så det sket sig för mig, men man undrar om dem inte pratar med varandra där nere :(

I fredags kom iallafall mormor på besök och hon hade massa saker med till Liam :) Även gudmor Kerstin kom inom en sväng på eftermiddagen och hon hade med sig två saker som väsnas till Liam, en visselpipa och en sån man har på olika matcher som man snurrar så ger den ifrån sig ett väldigt starkt ljud.

I torsdags var vi som sagt på Väla och köpte jackan och fleecen från PO.P, sen körde vi vidare till babyland där köpte vi en potta, ett regnskydd till vagnen samt en ny "skötväska", därefter åkte vi vidare till Familja, även här fick Liam lite saker, två tröjor och ett par byxor, sen handlade vi lite på CG.







Detta fick han av oss i tors, samt jacka o fleece från PO.P och regnskydd.

Av mamma/mormor fick han.


I stl. 86/92 och 98/104 + 6st strumpor - fick även en munktröja men den var för liten så den åker tillbaks!




I lördags var det dags för minisim för Liam igen, men tyvärr fick P och Liam åka själva eftersom jag var så dålig, men han hade varit jätteduktig som vanligt och på eftermiddagen gick dem ut till lekplatsen och busade :)




Igår var vi på lekplatsen i folkets park, dit kom även farmor och farfar och busade en stund :)

Nej nu ska jag passa på att vila lite medans Liam gör det sen när P kommer hem vid 16 ska jag åka in till sjukhuset!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ojdå.. men var det ett jobb som du ville haft? Suck på AF.. Roligt med shopping! Hur gick det på lasarettet??

2009-09-07 @ 20:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0